שם המחברת: רחלי אברהם-איתן
כְּשֶׁאוֹרִי מִתְגַּעְגֵּעַ לְאַלְמֹג בֵּן דּוֹדוֹ,
הוּא מִתְקַשֵּׁר אֵלָיו בַּסְּקַיְיפּ.
אֲבָל בַּסְּקַיְיפּ הֵם לֹא יְכוֹלִים לְשַׂחֵק בַּלֶּגוֹ
הֵם לֹא יְכוֹלִים לְהַרְכִּיב פָּזֶל בְּיַחַד
הֵם לֹא יְכוֹלִים לְשַׂחֵק בַּמַּחְבּוֹאִים
הֵם לֹא יְכוֹלִים לְצַיֵּר
הֵם לֹא יְכוֹלִים בְּבָצֵק לְכַיֵּר
הֵם יְכוֹלִים רַק לְדַבֵּר...
אוֹרִי מְתֻסְכָּל וּמִתְגַּעְגֵּעַ לְאַלְמֹג
לוּ רַק הָיָה גָּר כָּאן קָרוֹב
הַכֹּל הָיָה יָכֹל לִהְיוֹת הַרְבֵּה יוֹתֵר טוֹב...
אורי ואלמוג בני דודים וחברים טובים. הם נאלצו בשל הנסיבות המשפחתיות להיפרד, כי משפחתו של אלמוג עברה לגור זמנית בפלורידה בשל ענייני עבודה של אביו.
הפרידה מקשה על שניהם. הגעגועים פורצים בפרט בחגים ובשבתות, כשכל המשפחה מתכנסת יחד. מה ניתן לעשות במצב לא פשוט זה? כיצד יתגברו על קשיי הפרידה?
קריאה בספר חושפת, איך נפתרה הבעיה...
בעידן הגלובליזציה בעיה זו הפכה שכיחה מאוד והספר נוגע בצרת רבים. כל המבקרים ואנשי החינוך שהקדימו לתת ברכתם לפני הפרסום ממליצים ובטוחים שהספר יהפוך לרב-מכר. הספר כבר בתהליך של תרגום לאנגלית.
מיכל סנונית: "הספר 'אורי ואלמוג מדברים בסקייפ' מהווה פריצת דרך בכל הקשור לטכנולוגיה התקשורתית בין ילדים. ספר זה הוא הראשון שעוסק בנושא חשוב זה. ספר ילדים מקסים זה משקף את הבנתה של המחברת את עולם הילד, האמפטיה, ההזדהות, מדברים ללב ילדים ומבוגרים. ילדי הגן יכולים להזדהות עם הילדים שבסיפור אך גם למצוא ביטוי, להשיח ולספר, מה משמח או עצוב, מעיק או מרנין לב בעולמם שלהם".


לגלות את האור"יוֹם אֶחָד עֲרָפֶל כִּסָּה אֶת הָעוֹלָם ולְאֹ אִפְשֵׁר לְדִינקְִי לִשְׁלחַֹ אוֹר אֶל הַילְָּדִים והְַילְָּדוֹת..."
דִינקְִי יוֹצֵאת לְמַסָּע קָסוםּ ומְּלֵא דִּמְיוֹן כְּדֵי לְחַפֵּשׂ אֶת הָאוֹר ולְּהָבִיא אוֹתוֹ בַּחֲזָרָה לָעוֹלָם. בְּמַהֲלַך הַמַּסָּע הִיא מְגלַָּה אֶת הַכּוֹחוֹת הַפְּניִמִייִּם שֶׁלָּהּ שֶׁמְּאִירִים לָהּ אֶת הַדֶּרֶךְ. הַאִם הִיא תַּצְלִיחַ לִמְצאֹ אֶת הָאוֹר?
הִצְטָרְפו אֶל דִינקְִי לַמַּסָּע שֶׁל חִבּורּ לַלֵּב, בִּשְׁבִיל לְגלַּוֹת אֶת הָאוֹר, שֶׁבִּכְלָל מִתְבָּרֵר, נמְִצָא בְּמָקוֹם אַחֵר לְגמְַרֵי.
הַסֵּפֶר לְגלַּוֹת אֶת הָאוֹר מְזמֵַּן שִׂיחַ רִגשְִׁי עַל אֱמונּהָ, חֲשִׁיבָה מַצְמִיחָה, הִתְמודְֹדותּ עםִ שִׁנוּיּ וחְסֶֹר ודַָאּותּ, הנֲאָָה מֵהַדֶרֶּך וכְמַּובּןָ - גלִּוּיּ הָאורֹ הפְַּניִמִי שֶׁנּמְִצָא בְּכֻלָּנוּ.
עדי אלאלוף קרמר - אשת חינוך, יוצרת תוכן ומשחקים, מאמנת ומדריכה באמצעות כלים מעולם החינוך, הרוח והתודעה. בעלת תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה, מאמינה שברגע שנגלה את האור הפנימי שלנו, העולם יהיה עולם טוב יותר.
שירלי ויסמן - בוגרת בצלאל, מאיירת ספרי ילדים למעלה מעשרים שנה, איירה יותר משמונים ספרים, ראשת תא המאיירים בסניף הישראלי של ארגון SCBWI האמריקאי לספרות ילדים, בעלת תואר שני בחינוך ולימודי איור ביפן.
הוסף לסל
קרא עוד
דרבנים נים לא ניםבְּאֶמְצַע הַלַּיְלָה מִסְפַּר פְּעָמִים בְּשָׁבוּעַ
לֹא בְּמוֹעֵד מְדֻיָּק וְלֹא בְּאֹפֶן קָבוּעַ,
יוֹצֵאת הַדָּרְבָּנִית דָּנָה דּוֹק לְלַקֵּט מָזוֹן
וּבֶן זוּגָהּ דָּן מִצְטָרֵף אֵלֶיהָ בְּחִפָּזוֹן.
כאשר אל שגרת הליקוט המשפחתית של דנה ודן מצטרף ערב אחד אורח מפתיע, מסתחררת המשפחה אל מסע בלתי צפוי שמביא עימו הפתעות וסכנות. בסופה של הדרך לומדים הם כי בסיומה של כל הרפתקה, ערך החברות מנצח הכול.
אורית ברור בן-דוד היא אמא לארבעה, וסבתא לשני נכדים. אורית היא אנתרופולוגית שאוהבת לספר ולהקשיב לסיפורים. זהו הספר השני שכתבה לילדים, כמו כן תרגמה וערכה שני ספרי ילדים נוספים. בסיפוריה היא מתמקדת בבעלי חיים ובמערכת היחסים שלהם בינם לבין עצמם ובין חיות לבני אדם, ודרכם משקפת ערכים של חברות, הכלה, סליחה ומורכבות רגשית, המועברים לילדים ולמבוגרים שמקריאים את הסיפור.
אילה מידן היא מאיירת ואמנית לילדים ולמבוגרים. דרך האיורים היא מנסה להרבות חמלה, צדק, שוויון וחופש לכולם.
הוסף לסל
קרא עוד
קוראים לי נינט
נינט (נינה), כלבת הפיטבול הוורדרדה,
מתארת את עולמה ומשתפת בשגרת חייה
מנקודת מבטה, בספר שבא מאהבה.
זהו סיפרה הראשון של גילי, שנכתב כמתנה להולדת נכדה הראשון עוד טרם הולדתו ומוקדש לו. הספר נכתב כאשר בעיני רוחה ראתה גילי את עצמה מקריאה לנכדה סיפור לפני השינה וככל שיגדל יוכל לספר לעצמו את הסיפור דרך האיורים שמתבססים על תמונות אמיתיות. ספר זה מובא מעייניה של נינה, כלבת הפיטבול במשפחה אך בעצם מבטא תחושות של ילד, ובעל מסרים חמים, מחבקים ומלאי אהבה שצריך לקבל ולחוש כל ילד.
הוסף לסל
קרא עוד| חוות דעת גולשים | |||
|---|---|---|---|
| שם משתמש | תאריך | דירוג | הערה |
| דירוג קונים משוקלל | 0 קונים דירגו מוצר זה | ||