

אודם ושחורהסתגלותה של קריסטין לחייה החדשים נמשכה זמן רב. לפני שהספיקה לעכל עד תום את אשר התרחש בקיץ שעבר, מצאה את עצמה מנהלת בית ספר לקסם בעיר הולדתה. נדמה כי הדברים מסתדרים עבורה ועבור דרמינוס, הדרקון שאיתו הביסה את החושך הקדמוני, אולם לא כל המכשפים שבעי רצון מפעילותם של השניים ומן הניסיון לחידוש הקשר בין בני אדם לפיות, ואם לא די בכך, מעל בית הספר הצעיר מרחף איום ממשי, מאחוריו קבוצה בעלת השפעה רבה בעולמם של המכשפים.
גם בממלכת הפיות לא הכול מתנהל על מי מנוחות; אט-אט מרימות את ראשיהן פיות שמרניות שאינן מוכנות להשלים עם החלטותיה של קריסטין ועם מינויה של סילביה למלכת הפיות; גם בממלכת הדרקונים מתעוררים ספקות לגבי נכונותה של מערכת היחסים בין השניים ומאיימים לפגוע בהמשך שלטונו של אביו של דרמינוס.
האם יצליחו הדרקון והפיה להתמודד עם אלו המאיימים על הגשמת חלומם?
במסעם המשותף עומדים השניים לגלות כי הצלת העולם היא אומנם משימה מאתגרת מאוד, אך שינוי העולם מאתגר לא פחות.
אודם ושחור הוא הספר השני בסדרת "קסם שזור". הספר הראשון בסדרה, ענבר וזהב, היה מועמד לפרס גפן לשנת 2021.
אודם ושחור, בדומה לספר הקודם בסדרה, בוחן את ההשלכות של בחירות יוצאות דופן של גיבורות וגיבורים שאינם נכנעים לתכתיבי החברה המקובלים.
משבחי הביקורת על הספר ענבר וזהב:
"מהנה מאוד, כתוב בסגנון קולח ומושך לקריאה", יותם שווימר
"התיאורים מדויקים ויוצרים תחושת ממשות", אשכר ארבליך בריפמן
יותם שפירא – מרפא בעיסוק, סופר ומשורר, מתגורר בפרדס חנה, חובב ספר וקסם מגיל צעיר.
הוסף לסל
קרא עוד
מחכה לעודישושה, כלבה קטנה בעלת "עיניים מדברות", מספרת על הקשר המיוחד בינה ובין עודי, הצעיר שהציל אותה מידיהם של קבוצת ילדים. ההסתגלות ההדדית זה לזה, הסבלנות הרבה של עודי למעלליה של שושה וגם קנאה... כן, קנאת נשים – כל אלה ואירועים נוספים, שמחים ועצובים, הופכים את דמותה של שושה לאנושית כל כך, גם אם אינה מתכחשת להיותה כלבה.
הוסף לסל
קרא עוד| חוות דעת גולשים | |||
|---|---|---|---|
| שם משתמש | תאריך | דירוג | הערה |
| 10.7.22 | נפלא. נהניתי כל כך לחזור לתמימות של פעם. | ||
| 4.10.21 | מומלץ ביותר, מחכה לספר המשך (: | ||
| 12.4.21 | מקווה שיעשו על זה סרט! | ||
| 8.4.21 | חלש | ||
| 16.12.20 | למה אי אפשר לחזור פשוט לניינטיז? ספר קורע מצחוק, ד"ש מהחבר'ה של תרצה גרנות. | ||
| 6.12.20 | סיפור מקסים, מסופר היטב. לוקח אותך חזרה לילדות השובבה | ||
| 24.6.19 | עשה לי פלאשבק לשנות התשעים, כמה כיף היה אז בלי כל הטכנולוגיה מסביב....כתוב מצחיק. מומלץ! | ||
| 25.6.18 | בין הטוריה והשבריה, אפשר לדעת גם לשחות בים של החיים. | ||
| דירוג קונים משוקלל | 40 קונים דירגו מוצר זה | ||